woensdag 26 februari 2014

Statistisch gezien gaat het tres bon!

Ik schrijf graag (en) veel maar dit keer geen betoverende zinsbouw en woordkunsten... Vandaag de voortgang van dit (soms ridiculeuze maar meestal jolige) project verwoord in cijfertjes!

Ik heb al 182 dagen geen kleding gekocht.
Dat zijn 26 weken.
Van alle outfits waren er 35 met rok, 45 keer hulde ik mij in een jurk, blijven 102 outfits met broek over.
Ik heb 2 spijkerblouses. Allebei droeg ik ze 16 keer (niet expres! Ja, ik heb ze natuurlijk wel expres gedragen maar niet expres even vaak).
Op Facebook heeft mijn blog in totaal 127 likes gekregen.
Inge deelt mijn blog 100%.
Het meest werd gelezen 'Quelle zelfbeheersing! (Of: een kwestie van rustig ademhalen deel 2)', namelijk 225 keer.
Van de 26 blogs kregen er 7 een +1 op Google (en ik heb nog steeds geen idee wat dat betekent, anybody?).
Van alle reacties zijn die van mon maman het hilarischt, geen statistieken voor nodig.
In totaal baal ik van 2 kledingstukken: het leren rokje van de H&M en het groene verenjasje van de Sissy Boy.
Voor de sympathisanten onder ons: maat 40 en maat L.
Ik heb sinds le start gemiddeld €175 per maand gespaard.
Sinds ik begonnen ben heb ik 2 kledingstukken weggegooid vanwege gaten.
Er zijn nog steeds 40 kledingstukken die ik 0 keer aan heb gehad. 
Toen ik me dit realiseerde stond ik zo'n 23 seconden even geschokt stil naar mezelf te kijken in de spiegel....ik heb ECHT heel veel kleding...
Het minst gelezen blog is 'Mentale steun maal twee'. Zit wel een cijfer in maar werd slechts 45 keer gelezen.
Ik heb 3 tijdschriften en 2 kranten benaderd om aandacht te geven aan mijn blog.
Ik heb 0 serieuze reacties gekregen. (Op mijn media-aandacht-vragen dan)
Mijn tres fijne én noodzakelijke geheugensteuntje bestaat uit twee vlakken op twee muren en beslaat 1,23 m2.
Op mijn blog is sinds 1 week ruimte voor 1 bedrijfsadvertentie.
Daar heb ik €0,24 mee verdiend tot nu toe (verdiensten per klik op de advertentie, dat duurt!)
Ik heb nog 183 dagen te gaan.
En al 7 plannen voor het grande moment op 28 augustus 2014.

Los van de cijfertjes (want statistieken zijn leuk maar zeggen lang niet alles):

Voel ik me nog steeds goed en geweldig gelukkig met mijn huidige garderobe!
Al mijn lezers, bekend en onbekend, bedankt voor het lezen, de complimentjes, de reacties, de likes, het delen en het aanmoedigen. Ik nodig jullie van harte uit om aanwezig te zijn bij minimaal 1 van de 7 plannen op 28 augustus 2014! (Toch nog een laatste cijfertje genoemd....)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten