dinsdag 18 februari 2014

Kleding pinnen zonder pasje

Ik heb een ontdekking gedaan. Om nou te zeggen dat het de ontdekking van de eeuw is gaat misschien wat ver. Misschien ook niet. Ik laat het aan de lezer om dat te beslissen.

Ken je Pinterest? Nee? Vooruit, zet mijn verhaal maar even in de min om nu directemento Pinterest op jouw apparatuur te zetten. Of wacht, doe maar niet want dan ben ik je uren kwijt en denk je straks versuft 'hoe kom ik hier eigenlijk?' en dan ben je mijn hele blog vergeten en dat is weer niet goed voor mijn leescijfers.

Pinterest is FANTASTISCH! Je opent een account en gaat plaatjes kijken. Zie je iets dat je op enerlei wijze raakt? Pinnen maar! Je pint het vast op één van je inspiratie borden en kijkt weer verder. Want als jij een plaatje pint, verschijnen daaronder weer allemaal plaatjes, gerelateerd aan jouw gepinde plaatje! Dus, als je een goede smaak hebt (en ik reken mezelf graag tot deze gelukkigen der aarde), krijg je prachtigheid na prachtigheid te zien! Inspiratie vliegt je om de oren.

Één petit nadeel. Ik heb ook een modebord gemaakt, genaamd fashionista in de dop. En dat zegt het eigenlijk. In de dop. Want ik kan er niet zo veel mee, met al die bellissimo mode. Naast inspiratie vliegt nu ook de hebberigheid me om de oren. Maar ik heb afleiding. Want Pinterest kent geen limiet! Dus pin ik mezelf een weg door de dag heen en vergeet ik en passant dat gewone mensen ook kleding pinnen maar dan met zo'n pasje door zo'n apparaat.

Dus laten we vooral met elkaar hele dagen pinnen, mét of zonder pasje, ik doe mee en laat me inspireren door andere pinners. To pin or not to pin, dat lijkt me vanaf nu (en zeker voor de komende eeuw én generatie) DE question!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten