maandag 17 november 2014

Hordes fans

Sinds ik gestopt ben met bloggen ben ik aan het zoeken naar een nieuwe reden om te schrijven. Een blog over daten? Alle fiasco's, (ik beken) Tinder verhalen en mooie momenten in het leven van een single lady? Bloggen over Leraren met Lef? Over alle geweldige kansen, gave gesprekken, super initiatieven waar ik aan mee mag werken? Of bloggen over hoe geweldig het is om juf te zijn! Anekdotes te over om over te schrijven! Misschien gewoon lekker verder over kleding? Hoe het is om wél te shoppen....

Al die hersenspinsels passeren de revue. En zijn ook letterlijk allemaal al geïllustreerd met een heus verhaal dat ergens tussen de rommel die notities heeft zwerft op mijn telefoon. Ik heb zelfs al meerdere blog namen gereserveerd! 

Alleen komt er zoveel tussen...werken for instance...kleding kopen....daten....ja ja....allemaal leuke onderwijsbijeenkomsten bij wonen....en...en...en...oja!....ook nog heel fijn afspreken met mijn geweldig leuke vriendinnen! Een sociaal leven hebben is zeg maar ook redelijk onontbeerlijk. Mucho importante zelfs. Maar als hordes fans (oké, twee vriendinnen en mon mama) aangeven je schrijven te missen en je krijgt van een super collega een boekje met de titel 'schrijven helpt je verder' en elke keer als je de leuke blog van je tante leest je met weemoed terugdenkt aan je eigen verhalen, tja dan moet je die knoop toch maar doorhakken. 

En dat doe ik nu dus, hakken maar!

Maar wat te doen met de titel? Ach die laat ik gewoon zo. Soit. C'est ca! En als ik dan een keertje schrijf over iets wat totaal niet te maken heeft met kleding gooi ik er gewoon een kleding metafoor doorheen. Of een spreekwoord met een kledingstuk. Maar ik beloof niets! Want ik heb beloofd aan zuslief en één van meine freundinnen dat ik vooral GEEN uitdagingen aan ga. 


2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou je blog om kunnen dopen tot 365 dagen per jaar. Dat dekt altijd de lading. Maar leuk om weer wat van je te lezen onder welke naam dan ook. Xxx Lieke

    BeantwoordenVerwijderen