maandag 18 mei 2015

Financieel detoxen.....kom maar op!

Eeeeehhh wat? Ja. Financieel ontgiften. Zes weken lang niets nieuws kopen. Jezelf ontdoen van alle financiële overbodige tierenlantijnen en onnodige extraatjes. Terug naar de basis. Doelen stellen op financieel gebied. Korte termijn, lange termijn en een droom doel. Dromen doe ik graag en uitdagingen aangaan daar ben ik ook niet vies van dus kom maar op! 

Organisatoren zijn Joëlla en Nathalie van How to spend it, te vinden op het internet en op Facebook. Nathalie interviewde mij een paar weken terug in het zonnetje onder het genot van een drankje over mijn jaar niet shoppen ter inspiratie voor alle detoxers. 

Een ieder denkt nu misschien dat dit een eitje is voor mij. Zes weken niets nieuws kopen tegenover een jaar geen kleding aanschaffen! Maar weet u, lieve lezer, toen mocht ik wel zonder problemen eindeloos genieten van kopjes thee, roseetjes, taartjes,  salades, sushi, tosti's, pastaatjes en noem het allemaal maar op! Horeca was zeg maar my middle name. Daar bleek het meeste geld naar toe te gaan. En dat is nu dus niet de bedoeling. En dat is jammer. Heel jammer. Want laten de zonnige weken nú juist hun intrede doen. En zon staat bij mij bijna gelijk aan buiten zijn. Wat weer gelijk staat aan terrasjes. Komen we uit bij roseetjes, taartjes en de hele mikmak. Geld uitgeven dus! O nee, niet dus! 

Dat wordt wat.... Ik hou een ieder weer op de hoogte via m'n blog. Zweten wordt het. Wil je zelf meedoen kijk even op www.howtospendit.nl. Daar is ook het interview te lezen in het online magazine van de detox. Één kleinigheidje moet ik niet vergeten te vermelden. Je mag wel getrakteerd worden op horeca uitspattingen! 

Anyone? Ik zeg geen nee!

                                    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten