vrijdag 6 september 2013

Le start!

Jij?! Dat lukt je nooit! Zo'n 90% van mijn omgeving reageert vol verbazing als ik ze vertel dat ik weer een nieuwe uitdaging ben aangegaan. 365 dagen zonder winkelen. Waarom?! Dat is reactie nummer twee. Simpel eigenlijk... IK HEB GENOEG! Ik sta dus ook regelmatig in mijn kledingkamer (ja echt, zo'n 4 bij 3 meter met loper en rekken aan beide kanten, net een winkeltje, ik hou ervan) me af te vragen wat ik nu weer aan zal trekken. Maar dan niet omdat ik 'niets heb om aan te trekken', nee ik weet gewoon echt niet wat ik aan moet omdat ik ZOVEEL leuke kleding heb dat ik er helemaal van in de war raak!

Naturellement wil ik het komende jaar wel origineel voor de dag komen. Dus koppel ik een uitdaging aan de uitdaging (ik? moeilijk voor mezelf? welnee!) en zorg ik dat ik komend jaar elke dag een andere outfit aan heb. Ik heb toch genoeg! Dus daar gaan we dan... And behold...mijn eerste week aan outfits!



1 opmerking:

  1. Je kan het! En eh ... ik shop wel in jouw plek, want we moeten de economie wel draaiend houden toch?

    BeantwoordenVerwijderen