donderdag 12 september 2013

Verleiding

Verleden week belde een vriendin die me halverwege het gesprek vroeg 'hoe het ging met mijn niet-shoppen-uitdaging?'. Tja...redelijk goed, aangezien ik op dag 10 zat (!!!).
En toen ik met diezelfde en een andere vriendin in New York was eind augustus, waar ik uiteraard even goed inkopen heb gedaan ter voorbereiding op deze bijna onmenselijke challenge, vroegen ze mij 'of ik er over nagedacht had hoe ik het ga doen als de verleiding TE GROOT wordt?'. Eeeeehhhh....half verlangend door de ZARA lopen? Alles passen en dan met een snik teruggeven aan de o zo vriendelijke meisjes bij de paskamers? Een ticket boeken naar New York NA 28 augustus 2014? Desperado mijn moeder bellen terwijl de tranen over mijn wangen lopen? Cocktails drinken? 

Na lang denken is dit mijn antwoord: ik bel deze twee vriendinnen met een snik in mijn stem die dan samen met mij door de ZARA mogen lopen, mij al 'NEE DOE HET NIET RENEE JE BENT STERKER DAN DIT!!!' schreeuwend, meesleuren uit de winkel om vervolgens cocktails te gaan drinken IN New York. Lijkt me leuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten