woensdag 11 juni 2014

Bikini's....HET dilemma van deze zomer

Ik ga naar Curaçao! Voor 4 (!!!) hele weken! En die tijd kom ik natuurlijk niet door zonder een leuke bikini. Nu worstel ik al sinds het boeken van mijn ticket met de vraag: 'Kan ik een bikini kopen?'. Is een bikini kleding meetellend voor de uitdaging? Dilemma's mensen, dilemma's!

Ik begon met het bevragen van zuslief. Die meedogenloos was overigens. Want bikini's zijn gewoon kleding. Ja, ik ben ook niet gek. Ik snap dat de definitie van kleding (objecten die door mensen worden gedragen ter verwarming, bescherming, verfraaiing of als symbool) van toepassing is op een bikini. 

Ter verdediging zou ik willen opmerken dat bikini's niet mee tellen voor mijn outfits en combinaties, ik zet ze niet op de foto. Dus tellen ze niet mee, dunkt me. 

Ja, ik trek ze aan. Ja, ik koop ze omdat ik ze mooi vind. 

Ik besloot een onderzoekje uit te voeren. En de uitkomst alleen te publiceren als deze in mijn voordeel zou spreken, wahaha! Maar helaas. Het merendeel van mijn dierbaren is mucho duidelijk tijdens het volmondig uitspreken van hun JA als antwoord op mijn terloops gestelde vraag 'of een bikini kleding is?'. 

Gelukkig ben ik eigenwijs, is het MIJN uitdaging en creëer ik zelf de voorwaarden. Dus ben ik doorgegaan met bevragen van mijn dierbaren totdat één vriendin zeer overtuigend NEE antwoordde. Yeesserdeyessss! Ik hou van je, zei ik. En ik kocht pardoes 2,5 bikini. Kom maar op met de zon, de zee en het strand! En, nogmaals, ze tellen niet mee voor de combinaties. Als tegemoetkoming zal ik een ieder straks niet ál te jaloers maken met prachtige, zonovergoten plaatjes van mij in trés hippe bikini's met een jaloersmakend bruin lijf....doe ik gewoon voor jullie.....of eigenlijk niet dus!  


1 opmerking: