donderdag 26 juni 2014

Succes gegarandeerd

As we speak maakt zusterlief een heuse pagina van ons kledingruilfeest! Want een evenement is leuk, maar het kan altijd groter beter meeeeeeer!!!!! Vanaf zeer binnenkort zijn wij met al onze geweldigheid met enige regelmaat te volgen. We zijn nu alleen nog druk met het bedenken van een mucho fantastico naam voor onze pagina.... En waarom zou je ons dan willen volgen? 

Omdat het weer een gezellige gathering was van....dames! En kleding en bubbels. Een betere combi is nauwelijks te bedenken! Genoeg te halen, genoeg te passen. Geen schaamte dames, de kleding hangt er precies om DIE reden, om meegenomen te worden! 

Roos was er ook, heel eventjes. Remember de ode aan Roos van editie uno? Wederom kwam zij niet alleen maar in het gezelschap van vier tassen. Zoals beloofd iets eerder dan de rest en ze nam hilarisch genoeg iets mee naar huis dat ze tijdens de eerste editie had afgestaan! 

En toen hing er opeens een jurk tussen de jurken die Inge herkende als de hare. O ja, ik vergat dat het niet mijn jurk was toen ik hem ophing, maar dat ik hem laaaaang geleden had geleend van Inge, oeps! De bontjas was ook wel een item, gepast door m'n tantes die hilarische scenes opvoerden als doorgewinterd Tokkie. Maar m'n überhippe nichtje ging er mee vandoor, mucho stylish verantwoord uiteraard. 

Of dat verschil tussen de dames die een uur of twee bleven, heen en weer hobbelend tussen de winkel en de salon. Tegenover een paar lovely ladies die binnen snelden, als een tornado door de winkel raasden en met volle tassen weer vertrokken. 

Of het niet ging kriebelen bij mij? Nee hoor. Er was alleen wel dat lieve snoezige énige kanten vestje waar mijn oog op viel. Dat nu bij Inge thuis ligt. En op 28 augustus miraculeus genoeg bij mij in de brievenbus ligt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten