donderdag 19 juni 2014

La Renée trots!

Bekend feitje numero uno: mijn zusje ontwerpt kleding. Feitje numero twee: MOOIE KLEDING. 

Dat gezegd hebbende kan ik nu met pure trots hier verkondigen dat Groos (waar ze uitsluitend producten verkopen van ontwerpers van Rotterdamse bodem) de collectie van mijn zusje Romy heeft uitgebreid met.....dameskleding!

Maar het, voor mij, meest bijzondere daaraan is toch wel de naam van twee jurkjes. En niet uit narcistische overwegingen, maar omdat het een klein stukje liefde impliceert. Niet dat ik daaraan twijfelde, non non. 

Als ik mijn blogs teruglees stroom ik soms over van trots. Op mezelf, op Eva, op mijn moeder, op mijn zusje en ga zo maar door. Ik heb overigens ook een vader en een broertje waar ik echt trots op ben maar dat komt niet zo snel ter sprake als je een blog schrijft over kleding...(misschien moeten we daar eens een missie van maken, levert vast een mooi verhaal op). Maar dat overstromen dus, dat gaat nog even door!

Want het gaat GOED met mijn zusje, op weg naar beroemdheid! Een eigen collectie bij Groos, een flashing nice nieuw atelier, ontwerpster voor Kinky kappers en háár kleding opent straks Fashion Clash 2014. Ja ja, de Kunsthal kan beter ruimte gaan maken in de planning, Jean Paul Gaultier was nog niets!

Dat jurkje dus. La Renée. La Renée vif. La Renée doux. 

Ik zeg: la Renée mucho trots en tres onder de indruk. You go little sister! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten