woensdag 16 oktober 2013

Omdat mijn moeder echt geen fleece fan is!

Oke, na mijn laatste blog bekruipt me toch ergens het gevoel dat ik iets recht te zetten heb. Kort door de bocht zegt het genoeg als ik hier even vermeld dat:

1. mijn moeder dus NIET de hele dag fleece truien draagt
2. mijn moeder heus ook naar mijn zusjes mening luisterde (alleen verkondigde mijn zusje haar mening nooit zo luidkeels)
3. mijn moeder geen aandelen heeft in fleece
4. mijn moeder er echt heel leuk uit ziet!

Haar reactie op mijn laatste blog was dat ze 'nooit een fleece trui gekocht heeft!'. Los van het feit dat mijn moeder echt geen fleece fan is, is dat dus niet waar. Mijn zusje kan zich die gifgroene fleece trui nog meer dan goed herinneren en vindt het nu bijna jammer dat ze hem niet bewaard heeft! (alhoewel ik er blij om ben want stel je voor dat ze hem nog had liggen dan had dat ook een hoop gezegd...lijkt me ;)). En die twee blauwe die mijn moeder zelf aan had. Want tja: 'ze zijn zo lekker warm en zacht'... mensen... GEEN EXCUUS! Er zijn ook mooi stoffen om warme truien van te maken!

Mijn moeder heeft altijd gezegd dat je kleding draagt omdat je het zelf mooi vindt en dus niet voor een ander. Een credo dat is blijven hangen en daar ben ik haar dankbaar voor! (ik hoor sommige lezers denken 'ooooohh dus daar komen de bijzonder kleurtjes, printjes en combinaties vandaan!')

Overigens straalt ze haar eigen advies zelf ook uit, mooie jurken met bijzondere prints en een leuk hakje eronder. En bovendien heeft ze het advies om kleding te dragen omdat je het ZELF mooi vindt er bij mij echt goed in gehamerd want nogmaals: die fleece trui heb IK dus nooit gedragen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten