woensdag 27 november 2013

De grijze schoentjes generatie

Lieve Eva,

Drie dubbelwerf hoera!!! Gisteravond was een GRANDE moment: jij won met jouw bedrijf La Nou Nou - wedding & event nanny de prestigieuze (ja ja, vanaf nu wel) Dutch Wedding Award voor beste bruiloft entertainment!

Alles was er om het glamourplaatje compleet te maken: rode loper, prachtige jurken, champagne, de award, mannen in pak en ... hoge hakken! (waar ik na 2 uur toch wel klaar mee was, schoonheid maakt niet dat ze makkelijker lopen, non, helaas)

En dan dat moment! En de winnaar is....... La NouNou! Gillen, roepen, opspringen, lachen, woohoo-en en een traan van geluk! En dan heb ik het nog niet eens over wat er door jou heen ging! I can only imagine....

Ik werk sinds het begin bij La Nou Nou. En schoenen zijn toch wel een terugkerend thema. Weet je nog? Eerste opdracht, met sportschoenen aan in de slaapzak in een tent in Spa? Twee nachten lang! Ja, zeer sjiek ja. Of op het strand werken: 'Aaahh please Eva mag ik sandaaltjes aan?' En ja hoor, op naar de stad want ze moeten wel stijlvol zijn. O nee, weer nieuwe schoenen kopen, wat een nare verplichting! Het leven is zo zwaar... Echt heel zwaar!

En dan onze grijze schoentjes. De eerste lichting nanny's was über enthousiast en voelde zich zeer zwaar betrokken. En vond het ook niet erg om 'verplicht' schoenen aan te schaffen (welke vrouw gaat daar wel van zuchten zou je zeggen? Nou gek genoeg ken ik ze wel hoor!) Dus allemaal grijze schoentjes met zwarte linten als veters halen in de stad. Inmiddels afgedragen en platgetrapt heb ik ze vandaag wel aan, voelt symbolisch toch wel leuk. Is ook echt een item. Durf ik te zeggen. Aangezien ik gisteren de opmerking kreeg van één van de nieuwere nanny's: ooooo dan ben jij van de grijze schoentjes tijd! (gek dat ik me zelfs door zo'n opmerking toch een beetje oud ging voelen?)

To the point: Gefeliciteerd met je welverdiende overwinning! Een wolk van geluk waardoor je nog een flinke tijd zal stralen. Ik heb vol trots de grijze schoentjes gedragen en ze staan nog steeds vol trots in de schoenenkast. Maar evenementen waar ik die prachtige juweeltjes (zie foto) kan dragen, daar ga ik ook graag met je meer naar toe... Op naar de komende vijf mooie jaren!

Liefs Renée

PS outfit op de foto klopt voor de eerste keer niet met wat ik aanhad. Wel dezelfde jurk, maar ander jasje en schoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten